reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Orálek

Martin Orálek

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Překladatel a tlumočník anglického jazyka, který trochu cestuje a chce se podělit o své zážitky, jako třeba o těžbě zlata v Africe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 15 - 16

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 15 - 16

Vyrážíme směr hotel. Jsme unavení po dlouhé cestě a těšíme se do postele. Ale to by nesměla být Afrika...

  • 20. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 14

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 14

Seznamujeme se s Victorem a vyrážíme do hotelu. Máme hlad a žízeň, proto se cestou zastavujeme koupit nějaké jídlo a pití.

  • 18. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 12 - 13

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 12 - 13

Kontrola očkovacích průkazů úspěšně za námi. Před námi imigrační, a poté konečně vstup na africkou půdu...

  • 17. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 10 - 11

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 10 - 11

Dnes máme, opět po týdnu, druhý pokus na odlet do Ghany. Budeme tentokrát úspěšnější? Podaří se nám odjet? Uvidíme...

  • 14. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 8 - 9

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 8 - 9

Do odjezdu zbývají už jen hodiny. Je třeba zabalit kufr a na společné schůzce doladit detaily naší návštěvy.

  • 13. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 6 - 7

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 6 - 7

Další kapitola je zde. Popisuji v ní svou cestu na ghanskou ambasádu do Prahy a nelehký proces získávání víza.  Další kapitola je o blížícím se odjezdu do Ghany. Je důležité nic nepodcenit...

  • 12. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 3-5

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 3-5

Dnes publikuji 3 kapitoly najednou, protože každá z nich je velice krátká. Věnuji se v nich popisu drobných kulturních rozdílů a popisu hlavních postav příběhu.

  • 12. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 2

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 2

Druhá kapitola mého povídání o africkém dobrodružství je zde. Stále se nacházíme na schůzce s naším ghanským partnerem.

  • 11. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 1

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 1

Poslední rok a půl jsem 9x navštívil Ghanu, kde jsem asistoval při zařizování a přípravě těžby zlata. A o své zážitky bych se rád podělil se světem...

  • 10. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu