reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Orálek

Martin Orálek

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Překladatel a tlumočník anglického jazyka, který trochu cestuje a chce se podělit o své zážitky, jako třeba o těžbě zlata v Africe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 43

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 43

První víkend v Ghaně. Po tvrdé práci si zasloužíme trochu odpočinku. Náš plán je nedělat nic. Ale podaří se to?

  • 14. aug 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 610x
  • 3
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 42

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 42

Nacházíme se u ghanského právníka a naším úkolem je změnit procentuální složení podílů jednotlivých vlastníků.

  • 6. aug 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 211x
  • 2
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 41

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 41

Po ostřejší výměně názorů s našimi ghanskými partnery se věci daly mírně do pohybu. Vyrážíme na schůzku s právníkem, který by se tentokrát měl objevit. Uvidíme...

  • 30. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 477x
  • 2
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 40

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 40

Po včerejších drsnějších debatách se chystáme na třetí pokus setkat s právníkem. Ale to by nebyla Afrika, aby nám něco nezkřížilo naše plány...

  • 25. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 547x
  • 4
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 39

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 39

Před námi je druhý pokus o schůzku s právníkem, který je prý klíčový pro náš byznys. Uvidíme, jestli se nám s ním dnes podaří setkat...

  • 20. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 38

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 38

Čeká nás návštěva u právníka. Podle místních musí mít každá firma v Ghaně právníka, který ji chrání. Jinak se prý může dostat do problémů.

  • 17. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 670x
  • 3
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 36-37

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 36-37

Po delší odmlce způsobené extrémním pracovním vytížením se opět vracím ke psaní svého cestopisu. Takže zpět do ghanské reality...

  • 20. mar 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 999x
  • 4
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 35

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 35

V této kapitole popisuji cestu do Aaronovy kanceláře, během níž poznáme kousek Accry z automobilu...

  • 17. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 723x
  • 0
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 34

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 34

Konečně jsme se dobře najedli a hodlali se vrátit do hotelu. Ale v Africe není radno nic plánovat. Situace se zde mění každou chvilku a pobyt je plný překvapení...

  • 19. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 783x
  • 0
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 33

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 33

Čeká nás druhý pracovní den. Uvidíme, zda-li bude úspěšnější než ten předešlý. Opět čekáme na Victora. Dočkáme se?

  • 2. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 822x
  • 0
reklama
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 32

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 32

Provedli jsme analýzu možných příčin neúspěchu a rozešli se do svých pokojů. Když jsme se večer opět sešli na večeři, čekalo nás překvapení...

  • 14. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 685x
  • 0
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 30-31

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 30-31

Dnes, v pondělí, máme zahájit naši pracovní misi. Před námi je první obchodní schůzka. Čekáme na Victora...

  • 28. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 832x
  • 0
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 28-29

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 28-29

Neděle. Volný den. Je třeba pořádně zrelaxovat a připravit se na tvrdou práci, která nás od pondělí čeká...

  • 23. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 664x
  • 0
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 26 - 27

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 26 - 27

Lehce jsem se prospal a přesouvám se do hotelové restaurace. Dnes poprvé ochutnám něco z africké kuchyně...

  • 8. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 715x
  • 0
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 25

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 25

Zpátky v hotelu. Přesouvám se do jednolůžkového pokoje. Zde mne potkal menší problém s klimatizací, který se ovšem dá vyřešit složitě. To by přece nebyla Afrika...

  • 31. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 686x
  • 0
reklama
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 24

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 24

Taxík fuč. Jdu shánět jiný. Dostanu se zpátky do hotelu bez problémů nebo mě opět čeká nějaké překvapení?

  • 27. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 733x
  • 4
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 23

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 23

Dorazil jsem k obchodnímu centru. Nejdříve však potřebuji vyměnit peníze. Bude to jen formalita nebo se vyskytne nějaký zádrhel?

  • 25. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 21 - 22

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 21 - 22

Po snídani vyrážím do ulic Accry. Čeká mě první cesta za bílého dne. Vůbec nevím, co můžu očekávat, ale určitě to bude silný zážitek...

  • 23. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 687x
  • 4
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 19 - 20

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 19 - 20

Před námi je první noc v Africe. Jaká bude? A jaké bude první ráno? Odpovědi na tyto otázky naleznete v následujících dvou kapitolách.

  • 22. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 647x
  • 0
Jak jsem těžil zlato v Ghaně 17 - 18

Martin Orálek

Jak jsem těžil zlato v Ghaně 17 - 18

Po několika hodinách od přistání vstupujeme do prostor kýženého hotelu. Pouze se ubytujeme a půjdeme už konečně spát. Pouze?

  • 21. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 706x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu